Annemde 9000 serisini kullanıyor memnun bende gittiğimde kullanıyorum. Bence çok iyi bir süpürge Dyson v15 kullanıyorum arada bir pişman olasım geliyor ama benimki de güzel bir süpürge geçenlerde ıslak ayarını denedik gayet başarılı parkeler varya temizlik gördü birde kendi kendine temizlemesi on numara 5 yıldız.