mehmetalpp Yeni atlattık her iki çocuğum da da oldu kızımdan oğluma geçti dediğin gibi su topluyor Sivilce gibi oluyor vücudu her yeri ağzında yara oluyor çocuklar yemek yiyemiyor kesinlikle ateşleri oluyor ateş ve yemek yememe konusu beni çok zorladı 1 hafta içerisinde tamamen kendiliğinden geçiyor doktorumuz bu şekilde söyledi internetten de araştırdım bu aralar bu salgın çok var doktor ilaç kullanmadan da geçebileceğini söyledi ateş düşürücü ve ağız yaraları için ilaçlar verdi sadece ve atlattık çok şükür tam bir haftada yoğurt ağız yarasına çok iyi geliyor çok soğuk çok sıcak yemekler yemiyorlar baharatlı yemiyorlar Hafif şeyler makarna haşlaması pilavla yoğurt karıştırılıp falan o şekilde verebilirsiniz yemek yememe gerçekten çok zorluyor insanı şimdiden size de çok geçmiş olsun endişe etmeyin sadece sabırlı olun çünkü yemek yememek için ağlıyorlar canları acıdığı için