1gunes Benimde 1,5 yılı geçti emzirmeyi bırakalı süt hiç kesilmedi. Doktora gittim süt kesilmesi için ilaç verdi kullandım kesildi ve bir süre sonra tekrardan gelmeye başladı genel cerraha gittim USG çekildi birşey çıkmadı tekrar ilaç verdiler tekrar kesildi sonra tekrar gelmeye başladı endokrine gittim emzirme sonrasi olabiliyor kötü düşünmeye gerek yok dedi tekrar ilaç verdi tekrardan kesildi ama bu aralar gene ağrıyor.