ereennn seni bekleyeceğim gibi cümleler kurmayın.Öğretmenine sürekli beni götür diye ağlayabilir.İlk okula süreci kolay değil.Kimi çocuk için 1 hafta kimi çocuk için 2 ay sürebiliyor.Anne ile bağlanma,çevre faktörü,sosyal-kültürel durum,duygular,öğretmenvb. faktör belirleyici oluyor.Burada yapmanız gereken istikrar ve şefkat.Okul sonrası bol temas,sohbet.Okula başlama ile kitaplar(avcumdaki öpücük,mayanın okuldaki ilk günü, görünmez ip)Ağladığında okula götürmekten vazgeçerseniz pekiştirmiş olursunuz.Eğer sağlık problemi olmadıkça ne olursa olsun götürün.Çocuk zorlanmadan yeni beceri öğrenemez.Bizler bile öyle.O yüzden sizin yaklaşımınız çok önemli.Öğretmeni ile süreç hakkında iş birliği içinde olmamız ve iletişim kurmanız çok kıymetli.