iremtnrvrd mer_ann evet eşim bile kıskanıyor artık o kadar çok söyledi ki kıskanma konusunda ciddi olduğunu düşünüyorum 😅
mer_ann iremtnrvrd 😃😃😃gelinin bilmem kac senesinde burda post acar artik Yilan kaynana diyee😃😃sjsjsjj
mer_ann kevserhmz ogle deyilmi yaa basimiza ne geliyrsa ogluna duskun ve asik anneler yuzunden gelmiyor mu djdjdjdjsjd😃😃😃😉
iremtnrvrd mer_ann kızım olsaydı yine aynı şeyi söylerdim aslında siz erkek çocuğuna odaklandınız direkt
AEgemm iremtnrvrd 2 dk önce uyuyan çocuğu kucağımdan zor bıraktım fısıltıyla seni çok seviyorum diyorum gülümsüyor o uyuduğunda sanki zaman bizden çalınıyormuş gibi geliyor. Dip not: erkek olduğu için değil bu sevgi ☺️
iremtnrvrd AEgemm evet postum yanlış anlaşılmış benimde kız çocuğumda olsa aynı şeyi düşünürdüm 😅 illa erkek olduğu için değil bu sevgi patlaması
selinbati Ben… uyuduğunda dayanamayıp öpüyorum özlüyorum uyansın diye bekliyorum… tam bir cadı kaynana olucam kesin wjdjsjsj
cysnn Ya bende öyleee ninni bile dinletemiyorum duygulanıp ağlıyorum çünkü asdfjfk şimdiden nasıl askere göndereceğim nasıl evlendireceğim ne yaparım onsuz diye düşünüyorum (oğlum 3 aylık) 😅