Obsesifkompulsifbozukluluk Adetime 8 gün var test verdim negatif niye ağrıyo bu çiçikler anlamıyorum skdkslslla akıntım var belim sırtım ağrıyor asla adet öncesi göğüslerim ağrımaz korkiyiiiiiimmmm 🙄😏 korunmadık bu arada bu ayyy
gulsene1998 Obsesifkompulsifbozukluluk korunmadınız mı Tamam o zaman Hayırlı olsun 9 ay sonra kucağına alırsın😅😅
CatBoy Obsesifkompulsifbozukluluk aynısını yaşadım bu ayyy. Bir ağrı sütyen takamadım taş gibi geliyordu bana nasıl canımı acıtıyordu. Yoğun şeffaf akıntı. Dedim kesin hamileyim erken gebelik testi yaptım negatif ertesi gün adet oldum 😀
Kuzey_Melis_Momm Obsesifkompulsifbozukluluk Benim her adet öncesi böyle olur 2 hafta önceden saydığınız tüm belirtileri yaşarım . . Mevsimsel erken yada geçte olurum geçen ay 1 hafta erken oldum mesela . . Daha önce 2 hafta geç olduğumda oldu . ..Sizinde ağrılarınız mevsimsel olabilir birde korunmadık diyorsunuz psikolojikde olabilir
Kuzey_Melis_Momm Obsesifkompulsifbozukluluk isterseniz sağlık ocağında bi kan testi verin kesin sonucu öğrenirsiniz
Kuzey_Melis_Momm Obsesifkompulsifbozukluluk Dediğim gibi mevsimseldir benim hep öyle oluyor tabi siz hamilelik için kendinizi hazırladığınızdan psikolojikde olabilir
kevserhmz Belki daha oluşmamıştır benmki öyle olmuştu daha 1 hafta önce test yaptım negatif ertesi hafta yaptm pozitif çıktı gerisni siz düşünün 😂😂