Herkese merhaba🌸 bugün kontrolümüz vardı doktor artık 3 gün kuralı ile tadım yapabileceğimizi söyledi. Arkadaşlarım çok erken saçmalama falan diyor ama doktor uygun gördü🤷🏽♀️ kızım 5 ay 2 günlük ve kafasını dik tutan bir çok hareketi de ayından önce yapabilen bir bebek🧿 sizler kaçıncı aylar da nasıl başladınız? Herkese teşekkür ederim şimdiden