Arkadaşlar çok dikkatli olun biz olmaz olmaz derken bebeğimizi düşürdük beşikten😞
3 ay önce filan başlık açmıştım beşikten sarkıypr acaba düşer mi büyüyen beşiğe sahip anneler ne yaptınız filan dye.. Ama yine de almadım beşikten bebeğimi..
Bugün 2. Uykusundan uyanmış ve yine emziğini atmış yere onun peşinden bakıp sarkarken düşmüş😔 altına bir sürü yastık koyuyordm ne olur ne olmaz diye onlar desteklemiş ve Allahım korumuş terste düşmemiş sadece çok korkmuş. Düştüğü yerden kalkmış yürürken bağıra bağıra ağlıyordu koştuk aldım kucağıma.. Kontrol ettik her yerini basmasını vs bilinçinde de bir sorun yoktu..
Çok çok dikkatli olun korkuluk yaptırın ya da yerde yatırın. Şimdi yer yatağı yaptım ben orda yatıracağım..