elissaa Merhaba arkadaşlar kızım şuan 7aylık ek gıda sürecine girdiğimden bu yana ne yapsam yemiyor tüm yiyecekleri reddediyor bu konuda bir çözüm öneriniz var mı ??
kimbumadam elissaa Tadıma devam etmek:) doyması gerekmiyor , ana besin kaynağı anne sütü ya da mama zaten Katı gıda vitaminine ihtiyacı yok Ver eline mıncıklasın , parmaklarının arasından ağzına götürür her türlü alır tadını Yemek yemeyi sevsin🫶🏻
pozitifanne06 elissaa 7 aylıkken hiçbir şey yemezdi ciddi ek gıda reddi vardi ısrar etmedim sürekli teklif ettim şu an daha iyiyiz kaşık reddi bitti çok şükür. Şimdi tadına bakıyor beğenirse elini sallayıp mmm güzel yapıyor devam ediyor beğenmezse kafa sallıyor ben de bir daha vermiyorum 😀 10 aylık 1 aydır bu şekilde. Arkadaşımın bebeği 8 aylıkken 2 tabak yoğurt yiyodu ben şok. Hiç öyle iştahlı değil ama en azından yemekle arası daha iyi.