İlk farkettigimde köpek disi ile ön kesici dışında arasında kalan ufak dişin ucu yoktu muhtemelen kırıldı diye düşündüm çünkü sürekli bir şeyler kemiriyordu. 20 aylık falanken baktığımda üst 2 kesici dis delik delikti dr götürdüm bi macun var onu kullan curumesini önler demişti. Sürmeyi bırakın dişlerini dahi fırçalatmıyor ve ön 4 dilde çürük iyice ilerledi. Napmam lazım ? Önümüzdeki hafta doktora çıkarıcam tekrardan. Sizden de oneri bekliyorum