Ersoynesli10 kızlar bugün oğlumu özel hastanede muayne ettirdim emar çekilmesi gerekiyordu emar ve eeg birlikte 23 bin lira ödedim bu normal mi fatura istedim hazırlarız sıkıntı olmaz dediler ama ben çıkarken istemeyi unuttum yarın gitsem verirlermi faturamı.
Tunaveannesi16 Ersoynesli10 her hastanenin fiyat politikası farklı oluyor. Evet fahiş fiyatlar ama şu dönemde bana normal gibi geldi. Bir muayene bile olmuş 2 bin nerdeyse. Faturanızı yarında alabilirsiniz sorun olmaz
Ersoynesli10 Tunaveannesi16 Çok fazla geldi yani ama oğlumun sağlığı için hiç düşünmeden verdim o dakika ,sonra faturayla birlikte itiraz hakkı oluyor diye biliyorum
Misbebekkk kirikkalp evet banada çok geldi. Aşırı ciddi olur acil olur tabiki verilir ama baya pahalı
egelsenkonuss Ersoynesli10 acibadem falan sandım fiyati görünce, bana fazla geldi. Bu kadar artmış olamaz ya
Ersoynesli10 egelsenkonuss Bende şoka girdim bian rakamı görünce ama el mahkum ödedim ama bu fiyatları neye göre belirliyorlar anlamadımki
Tunaveannesi16 Ersoynesli10 Özel hastanede çalışmış biri olarak söylüyorum itiraz etmenizin çokta bir anlamı olmuyor aslında. Zaten sizden imza alınıyor kabul ettiğinize dair. O yüzden itiraz etsenizde ettiğinizle kalıyorsunuz ama isterseniz şansınızı deneyin.
egelsenkonuss Ersoynesli10 bu durumda napilir bilemedim ama kesin bi şey yapın yani az buz bi para değil
Kuzey_Melis_Momm Ersoynesli10 Hastaneye göre aldıkları ücret değişiyor bazı hastanelerde muayne 1000-1500 ken bazı yerlerde 2000-3000 arası daha fazlası olan bile var öyle olunca kullanılan cihazlarda yaptıkları işlemlerde pahalı oluyor
Kuzey_Melis_Momm Ersoynesli10 Benim çocuğumun özel sağlık sigortası olduğu halde bir çok işlem için ücret istiyorlar bazı hastanelerde muayne ücretinin yarı parasını bile alıyorlar sigorta şirketi bizlik değil hastanenin kendi prosedürü öyle işliyo diyo 3500 liraya kadar muayne ücretini karşılıyoruz dio ama hastane değil hepsi devletide özelide ticarethane . .
Ersoynesli10 Tunaveannesi16 devlete gitmek isterdim ama sıra bulmak imkansız 1 aydır sıra bakıyorım mhrsden yok alamadım
myarenb Ersoynesli10 1 yıl önce sadece ultrasona 2500-3000 demişlerdi bana, emar ve eeg daha fazladır tabi ama yine de aşırı gibi geldi