minimini1kus kendi kendine uyuyan bir bebeğe sahip olmayı çok isterdin az önce tam iki saat uğraştım uyuması için hamak salıncakta sallıyorum ağladı ağladı artık çığlık atmaya başlayınca aldım kucağıma oyaladım, biraz babasına verdim vs sustu sonra uyutmayi tekrar dedim çünkü gözünden uyku akıyor oyalamaktan kıpkırmızı oldu ama direniyor uykuya en sonunda pes etti ve uyudu 20 dk sonra yine uyandı 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ 4 ay 2 günlük. Sizin ki kaç aylık yine sendromlara mı denk geldik. Bu sallamayı nasıl bıraktıracağız ya