tatlicadiy
Bilimsel açıklamasını bilmiyorum maalesef
Ama mantık yürütmek gerekirse , saçlarımız uçlarından besleniyor.
Bu yüzdendir ki kırıklarımızı aldırdığımızda , yani kestirdiğimizde daha sağlıklı uzuyorlar.
Yani işlemin ucuna ya da dibine yapılması aynı işlevi görüyor gibi..
Dipleri bembeyaz olan kuzenim 2 sene boyatmadı..
Kaldı ki sizin görüntüde de sorun yok belli ki
O yüzden bu riski almaya değer mi bilemedim
Karar sizin elbette 🙏🏼