Obiranne38 aybarstonunannesi ayy inşallah benimki öyle olmaz ağlarım valla stresten🫣🤣zaten sabrım kalmadı biran önce olsun bitsin istiyorum bakalm 10 undan sonra iletişime geçen olacakmı bekliyorum 10.kayit kapanıyor ya
kaan110_ Obiranne38 sürücü kursunla görüş o zaman. Direksiyon sınavı da değişiyor bazen yazılı sınavdan bir ay sonra bazen iki üç belli olmuyor yani
MnkKrtl Obiranne38 inşallah tekte geçersiniz 🙏🏻☺️ kendinize güvenin uygulamalı sınavdada stres yapmamaya çalışın
beyzabbygt kaan110_ 60 yaşında sıfır deneyim kayınvalidem ehliyet almaya çalışıyo bize daha çok gidip gelebilmek için inşallah alamaz demi hocam 😂 yazılı sınavı bile geçebileceğini düşünmüyorum
kaan110_ beyzabbygt yani çok zor geçmesi bugün bi lise mezunu bile üçüncü dördüncü sınavda ancak geçebiliyor o derece zorlastirmislat