mewooo Arkadaşlar oğlum 17 aylık. Daha yürümüyor. Ama koltuk kenarlarında yürüyor. Ama çapraz basıyor. Yaşayan var mı acaba ? Çocuk nörolojisine randevu aldım götüreceğim. Bizim gibi olan var mı
akkutlu mewooo neden yürümüyor diye götürdünüz mü doktora peki? 18 aylık olana kadar yürümesi bekleniyor diye biliyorum
mewooo akkutlu evet çocuk doktoruna götürdüm. Gelişiminde bir sıkıntı yok gibi ama nörolojik bi götürün dedi. Götüreceğim