Kızlar dünden beri bi ağlama krizleri var bebeğimde 30 günlük olduk tam , bugünde toplasan 3 saat uyumuştur belki dün gece uykusu iyiydi ama gündüz çok az uyuyor memede uyuyor bırakıyorum uyanıyor sallıyorum beşikte biraz duruyor uyumadan, sonra ağlıyor ne yapıcağımı bilemedim neden böyle oldu gaz damlası bugün kullanmaya basladık gazı da var diye ayaklarını kendisine çekiyor sanırım böyle olunca gazı oluyor