canimanne06 ben doğrayıp 10 dk kaynatiyorum pis suyunu süzüp 2 ye yada 3 e bolup buzluğa atıyorum kuru fasulyenin yada nohutun içine atıyorum kararinca. Yada hasladiktan sonra saç tava yapıyorum diğer yarısını buzluga atıyorum ne yapmak istersem çıkarıp yapıyorum