Villito Bebeğim 25 günlük biberona alıştı sütüm az meme reddi var. Umut ışığı var mı, alışır mı emmeye
akkutlu Villito sabrederseniz geçer hemen. Bir de sizin stresiniz bebeğe aşırı yansıyor beyaz gürültüyle falan emzirin başlarda stres de yapmayın geçici olduğunu kendiniz kabullenin önce. Keşke neler yaşadığımı gösterebilseydim… ama geçti
Minmini Villito umut kesinlikle varr 🙏 hemmen düzenli sağıma başlayın. Bir de eds emzirme diye yazın google a o sistemle mama verin. Eğer kendi kendinize yapabileceğinizi düşünmüyorsanız imkanınız da varsa emzirme danışmanı ile çalışın. Daha çok küçük memeye kesinlikle döner🥰