betulonder Merhaba herkese. Önerdiğiniz mama sandalyesi varmı ? Ben ikeanınkini almayı düşünüyorum ama kullanan var mı acaba ? Bide 2. El alıcam ama emniyet kemeri olmayan sandalyeler var siz ne sıklıkla kullanıyorsunuz kemeri ?
Nazlimu_ betulonder bende ikea antilop modelini kullanıyorum. Kızım neredeyse 2 buçuk yaşında hala zaman zaman kullanıyoruz. Tavsiye ederim. Küçükken bazen mama sandalyesinde bile yıkıyordum. Emniyet kemerini hiç kulanmadım ben