Kızlar pregonun quark model bebek arabasını aldık bugün geldi . Ön koruma barı bebeğe doğru hareket ediyor ve kilit sistemi yok . Dolayısıyla çocuk sürekli hareket ettiriyor kafasına vuruyor vs. Uygun bi fiyata da almadık . Elimizdeki bozuk mu yoksa model bu şekilde mi anlayamadım . Bilen var mı bu modeli acaba . Moralim bozuldu