zeynep4949 4 ay oldu sezaryen olalı ara ara iğne batması gibi ağrı oluyor birden be çok akıntım var bu durumu yaşayan varmı
gulcegrgn zeynep4949 2 ay oldu benim de o batma oluyor ,. Benim kanamam erken kesildi sarı yoğun akıntım olmuştu kesilmişti birkaç gün önce tekrar başladı sarı yeşil arası yoğun bi akıntı