Kızlar bebeğim 42 günlük, 25 günlükken safra kesesi taşı ve iltihabı sebebiyle hastanede yattım. Şu anda çok ağır ilaçlar kullanıyorum ve ameliyat diyorlar haliyle bebeğimi emziremiyorum. Başlarda sütümü sağdım hep sonradan gitti sütüm.
Sorum şu ilaçlar bittikten sonra tekrar emzirme şansım olur mu sütüm geri gelir mi ? Ya da nasıl geri getirebilirim ? Başına böyle bir durum gelen var mı 🥺