hanefendi Merhaba arkadaşlar bebeğim 50 günlük , maalesef kakasını yapmıyor , fitil ile yapıyor . Anne sütü ve destek için de mama veriyordum ; doktorum Mamasını değiştirdi ve probiyotik başladık . Durum hala aynı . Önerileriniz nedir , lütfen yazın
ozipek hanefendi benim kızım da 40ından sonra 3-4 günde bir yapmaya başlamıştı her yapışında bezini aşırı dolduruyordu ve kıvamı çok güzel demişti doktor cıvık olduğu için kabız değil demişti, bi tek her yediğin şeye zeytinyağı dök mutlaka demişti peynire bile zeytinyağı dök demişti sonra inek sütü alerjisi çıktı o da kabız yapıyormuş probiyotik kullandık aylarca etkisi var onun da