Arkadaşlar kızım 9 yaşında diş tedavisi oluyor kanal oldu dolgu olacak diş çekimi oldu doktorumuzdan memnunuz ama korktuğum birsey var kızımın ön tavşan dişlerinin arkasında ağzının tavanında diş çıktı ortodonti baktı çekilecek bu diş fazla dedi ama kizm korkuyor açıkçası bende korkuyorum daha önce böyle bisey yaşayan varmi yada diş hekimi olan tavsiyesi olan şimdiden teşekkür ederim