ezgiakyldzzz Kızlar selam doğumdan sonra kadın doğuma kontrole çağırdı doktorum da bu kontrolde nasıl muayene ediyor merak ettim. Alttan muayene olmak istemiyorum tekrar ya🥴🥴
Elabebekkk12 ezgiakyldzzz alttan muayene olmamıştım ultrason cihazından baktı birde ben sezeryan olduğum için dikiş izine baktı iyileşme sürecine bu kadar
betul97_ ezgiakyldzzz Normal doğum yaptım 1 hafta sonra kontrole gittim alttan baktı doktor, dikişlerime baktı ve ultrasondan da baktı. 40′ında yine gel dedi 18′inde yine gideceğim büyük ihtimal yine alttan bakar dikişlerime de bakar
mavibahar1 ezgiakyldzzz doktora göre değişiyor ama zaten kanama var falan diye bazı doktorlar sizi rahatsız etmek istemiyor ultrason la bakıyor.. Ama alttan baksana bile zaten çok rahatsız edici bir durum olmuyor 🤷🏻♀️
MnkKrtl ezgiakyldzzz benimki ilk çağırdığında dikişler içindi bi kaç ay sonra alttan muane etti tekrar dikişlere baktı ve smiar testi yaptı. Bende istemiyodum hiç yaptırmamıştım zaten alttan muane ilk ozaman yaptırdım 😄
asli8 Benim doktorum dikişlerime baktı ve ultrasonla muayene etti. Bazı doktorlar alttan muayene ediyormuş doktora göre değişiyor yani
ezgiakyldzzz betul97_ ya bende normal yaptım da kontrole gideceğim yarın alttan bakarsa acır korkusu oldu açıkçası çünkü daha 9 gün oldu🥴
MnkKrtl ezgiakyldzzz evet siziryan oldm hep alttan muane edicekler diye tedirgin olurdum hiç etmedi ama doğumdan sonra etti😂
ezgiakyldzzz pasaklisinkukuli hamilelikte ve doğumda zaten insan defalarca muayene oluyorsa doğumdan sonra ister istemez geriliyorum çok az zaman geçtiği için acır mı ne hissederim diye
Denizinannes1 ezgiakyldzzz alttan kontrol etmişti ayrıca ultrasonlada baktı içeride parça vs kaldımı diye dikişiniz yoksa belki alttan muayene etmez 🤷♂️