Kızlar bebeğim 21 aylıkken dişleri birden simsiyah oldu siyah lekeler oluştu her yerinde. Düzenli fırçalamaya çalıştığım halde. Diş doktoru biraz büyüsün o zaman temizleriz dedi simdilik bir sorun teskil etmiyormus bunu yasayan var mı? Cok kötü gözüküyor çözüm bulan geçirebilen var mı?