bazı bebekler emeklemeden yürürler hatta yürüdükten sonra emekleyen bebekler varmış😅 benim kızım 7 ayına girdiğin de sürünmeye başladı şimdi arada emekleyip arada sürübüyor.karnı elleri hep yerde😪bir de kış
yerde bir şey bırakmasKta gözden kaçan şeyler olabılıyor
hiç sağlıklı gelmiyor bana yerde gezinmesi
😰