minimini1kus Gunduz uykusunu 3 4 dk yapip uyandi hala uyumuyor banyo yaptirdim ama rahatlamadi sanırım gazi var uykusuzluktan da huzursuz olabilir bilmiyorum surekli agliyor 🤕🤕
Hanabii minimini1kus benim kızımda aynıydı gaz sancısı çekiyor maalesef. Ilık/sıcak suyla yıka. Karnına bol bol masaj yap. Kullanmıyorsan eğer doktoruna vs sorarak gaz damlası kullanmaya başlayabilirsin.