denizse Kızlar selam kızım 7 ci ayına girdi biz anne yanı park yatak kullanıyoruz şuan üst kademesinde acaba ne zaman ara katı kaldırıp alt kademeyi kullanmam gerekiyor bilginiz varmı
Bebegimm1 denizse dönmeye başladıgında direk alt kademeye geçmiştim 4aylıktı ne olur ne olmaz diye sizde geçin derim kendini atar eder benmki ahşap beşikdi park yatakda en üst kademe ne kadardır boyu bilmiyorum
Aseldurumom_ anneyimannea oturuyormu canim ben 5 aylik olmadan indirdim asagi cunkki tutunuyordu simdi oturuyor emekliyor kizimda kalkiyor kizimda 7 aylik risk alma indir canim
denizse Aseldurumom_ canım oturmaya destekli oturuyor tek oturmuyor henüz bencede içimde korku var birden tutunup kalkar birşey olur Allah korusun yarın indireyim .
laraberk Tam ayını hatırlamıyorum ama bebeğin dönmesine göre alt kademeye aldım. Elini atıp kalkmaya çalışması, kendini dışarı atabilecek hareketler yapıyorsa. Zaten 6 aya kadar üst kademe sonrası alt kademe
denizse laraberk canım ayaklarını uyurken dönerken kenarlardan dışarı atıyor sonra dönerken kenarlardan tutunup dönüyor bencede risk almadan yarın alta indireyim teşekkür ederim.
denizse Bebegimm1 haklısın benim kızımda 4 buçuk aylıkken başladı tamamen dönmeye şuan daha hareketli riske girmeyeyim yarın alt kademeye alayım teşekkür ederim.
denizse myarenb doğru diyorsun canım yarın ilk işim bu olucak şuan içinde uyuyor yapamamda yarına hemen yapayım Allah korusun nolur nolmaz teşekkür ederim yorumun için.
Zinnetnur denizse cano bebe ayaklandığı an indir kademeyi baktın artık kalkıyor direk bekleme indir . Düşme vakası olmadan
kubra00k Tahta beşikmi? Ben çok pişmanım ya. En alt kademeye getirdim fakat oğlum 1 yaşında ve anında uyanıp ayağa kalkıp atlamaya çalışırken sonanda hep yakalıyorum. Artık onda yatıramıyorum maalesef. Şimdilik salonda oyun alanında yatırıyorum yerde. Çok tehlikeli dikkat edin atlamasın
denizse kubra00k yok canım tahta değil şu bezimsi olanlar varya ondan fermuarlı olan sürekli iş sebebi ile şehir değiştirme durumumuz olduğu için ahşap almadım bu daha mantıklı geldi bana ama yarın indireceğim alt kademeye çünkü kızım hareketlendi herhangi bir tehlike durumu söz konusu olabilir Allah korusun