Takılırken reglim gecıkmıştı rahmım kasıldığı için ve ben çok korktuğum için iğne yapmıştı alttan ama dayanılmıcak bir acı değildi. 10 senelik hormonlu takıldığını iletti doktorum. Reglim bir sonraki ayda hem erken hem de çok fazla kanama yapmıştı. Bu ay bende bekliyorum ne olcağımı