Kızlar yeni eve taşındık bizden öncede oturanlar var evimiz sıfır olduğu icin dogalgaz kutusu baglanmams binaya cadde de gaz var sag sol binalarmzda mevcut kullaniyorlar bize 90 gun sure verilmiş dolmak üzere ama baglanmayabilir diyorlar bu durumda neler yapabilriz nereye sikayet edilebilir izmirdeyz bu arada