Zinnetnur 1prensesmom kesinlikle 🥹 inşallah bir gün bu yaşadıklarımı kızımla karşılıklı kahve içip sohbet ederken ona anlatıcam 😇🌸 o zamanlar zordu ama buna değdi diyerek 🙏🏻🫣🫣❤️
boralii 1prensesmom bunun daha fazlasını kaldırabileceğimi sanmıyorum sanki 4.ay atağını yaşıyorum her an 😭😭 sağlıkla bundan 10 sene sonrasına ışınlanmak istiyorum hhjahaj
kadercaliskan 1prensesmom merhaba benim kızımın hala dişi yok şuan 1 yaş 13 günlük oldu yürümüyor da normal mi sizce kızlar