Kızlar benimde bebeğim dün 30 günlükken 4100 gr çıktı 3400de doğmuştu doktorumuzumuz bizede az kg almış mama ver dedi sizce az mı yani simdi sizin yorumları okudum gerçekten az almışız ama ideal olan 600 gr ve 1000 kg alması değil mi yani internette öyle okudum.. Ve bebeğim memeden kafasını hiç kaldırmayan ağzından yorulup artık çekmesem 1 saat emen bi bebek ve ben şu iki haftadır günde 2 kere mama veriyorum sütüm yaramıyor mu acaba ya da mamamız mı yaramıyor ya da normal mi sizce bilemedim. Kusura bakmayın biraz uzun oldu 🤗