Ben kaza yaptım daha doğrusu bana vurdular karşı taraf %100 kusurlu benim aracım sıfır kusursuzdu değer kaybı davası açtık bir kısmını aldık diğer kısmı için bekliyoruz karşı tarafın sigortası ödüyor tabi ama karşı tarafa rücu edecek mi onu merak ediyorum şahin bana vuran hayatı tıkırında devam mı edecek olan bana mı olmuş olacak oda zarar görsün bedel ödesin istiyorum açıkcası 1 ay arabasız kaldım sıfır arabam değişli oldu zerre kadar hatam yokken mağdur oldum umarım oda bir bedel öder