Dolores sizin 1 doz, çocuğunuzun 2 tam doz olması gerekiyor 1 ay arayla. 9 yaşından küçükse ve hiç aşı olmamışsa bu şekilde öneriliyor. Aşıdan sonra hafif grip hali gibi bir durum bazı insanlar da görülüyor ama hemen geçiyor , herhangi aşırı bi ağrı vs de olmuyor. Ayrıca yanlış hatırlamıyorsam bir çocuk doktorunun yazısında okumuştum, domuz gribine karşı da koruma sağlıyormuş.