livosss benimki 4ay 26günlük henüz tam düzen oturtamasam da şöyle yaptım: 4.ayın başında bütün düzeni bozuldu birkaç gün afalladım sonra uyanıklık süresini takip ettim ve alarm gibi her defasında 2saat uyanık kaldığını ve 35-40dk uyuduğunu farkettim. Gündüz 2saatin sonunda yatıyorum sallıyorum çabucak uyuyor. Gündüz 3uyku yapıyor ve uyku süresi kısa olduğu için 3.uyku ve gece uykusu arası 3buçuk saat kadar oluyor bu yüzden gece uykusuna geçmeden önce huzursuzlanıyor. Şimdilerde gündüz uykularını uzatmaya çalışıyorum ama desteksiz uzun uyuyamıyor. Biraz uzun oldu ama kısadan anlatılmıyor 😀