Bdksbsjsnd bende 2 ay oldu 43.gün zlynda başlamıştım hapın ortasında kanamam başladı adet oldum diye düşünüyorum ama bugün 9.gün bitiyor hala kanamam geliyor ve azda değil yani anlayamadım paket bitene kadar kanama bitmezse bırakıcam hapı herkeste aynı etki olmaz belki ama kanama yaptığını duydum emzirmeye uygun zaten cerazette ve bu zlynda var birtek doktorum ikiside aynı içerikli hap demişti