kizlar selaaaam bebegim 9 aylik ve artik doktorum parmak besin ònerdi gelin gorun ki kimin bebesi asiri iştahsız ve yemek yemeyi sevmiyor? tbkde benim..
ben daha onceden denemistim ama húsrandı yani alıyor eline yiyeceğin canını okuyo elinin içinde haşat ediyo oyun hamuruna dönüştürüyo ama asla ağza götürmüyo bu arada yiyecek hariç her şeyi ağzına götürür normalde hddjdjjd zaten zar zor kendim yediriyorum surekli yemege karsi kafasini cevirip öğürüyor falan ben ne yapicam yahu 9 aylik 9200 kg