Bebeğim sürekli gazını çıkarmasına rağmen kakasına yapmasına rağmen hep gaz sancısı çekiyor gibi ağlıyor uyutunca uyuyor ama her ayakta kaldığı zaman sadece ağlıyo bazen zor duruyo dursun ağlamasın diye emziriyorum sürekli gaz kaka bile yapsa gazlı bi bebek olma ihtimali var mı
Böyle durum yaşayan varmı ?