Cidden çıldırmak üzereyim ya 40 günlük bebeğim gündüzler çok zor uyutuyorum resmen 3 4 saat uğraşıyorum tam uyuyor yerine koyuyorum 5 dakıka olmadam başlıyor ağlamaya gazlı bebekde değil hadi uyandı uyandı bari uzatayım yataga işimi falan yapayım diyorum oda yok kucagına alcaksın illa dolaşıcaksın 3 yaşında oğlum var ona zaman kalmıyor resmen çok üzülüyorum bu durum geçermi ya yoksa hepmi böyle uyumuycak😢😢