nazlik Kızlar tam çay döküyorm kahve yapıyorm kızım emmek istiyor çaylar kahveler hep soğuyor 35 gündür 😭😭 emzirirken yeme içme demişlerdi bunun mantığı nedir siz nasıl yapıyorsunuz
kimbumadam nazlik Çay kahve dökülme riski var tavsiye etmem Ama yiyip içebilirsin özellikle su :) Eskiler bebeğin genzine kaçar der😂
suheyla92 nazlik eskiler oyle der sehir efsanesi istediginizi yiyin icin cocugun uzerine dökmeyin sadece dikkatli olun. Ben 3 aya kadar hep o memedeyken kahvalti ederdim emzirme yastigina koyardim ellerim serbest ck rahat olurdu. Durmuyo ac mi kalalim. Simdi de bazen memeye koyup cekirdek citliyorum 😅 bi keresinde kafasina recel dokulmuştu azicik 😂 sicak seyler içeceksem yan donup uzerine gelmeyecek sekilde cok dikkatle icerdim daha küçükken hareketlenmeden once icebilirsiniz mesela ben su an icemem yanariz allah korusun 5bucuk aylik artik durmuyo ayaklar.
Prensim_06 nazlik ben hep bir şeyler yedim içtim emzirerek sıcak soğuk fark etmez elini atıyorsa sürekli durmuyorsa eli ayağı aman dikkat edin bana büyüklerin söylediği bir çok şey batıl inanç geliyor çokta takilmiyorum öyle diyenlere
nazlik suheyla92 valla ya banada batıl geliyor valla aç mi kalayım öğlen ikyi buluyor bazen kahvaltı inanın hep bu yüzden
suheyla92 nazlik yapmayin sutunuz d3 etkilenir. Zaten batil yani emin olun %100. Eskiden kadinlara iskence etmeyi severlermis emzirirken cole dusmus gibi susuyo insan su icmek yasak bu nasil is.
Haffuse 🤣 emziriken istedigini yiyp icebilrsin. Tabii sicak seyler icmekten kacin, yorgunsun, bi yandan bebegini tutup emzirmeyle, Allah korusun, bebegine dokulebilir. Ben, yemek masasinda, emzirme yastigiyla kizimi emzirirken yemek bile yiyordum😅
Haffuse nazlik tabiiki de yap canim, emzirme olayi 3.5 gun degil ki😅 sen de cik odadan kendine gelirsin😅 Kendimi o donemler resmen inek gibi hissediyordum. Odada hapsolmus, sadece emzirmeye odakli. Sen bosver batıllari. Hamileligimde, emzirmede batil olan herseyi yaptim😅 ve kizima hic de bisey olmadi Allahin izniyle.
14alparslan24 bana da oyle demislerdi bebegin genzine kacar diye 😂😂 ama ben de ozellikle cok susadigim icin su iciyorum emzirirken. su an zaten kucuk oldugu icin sikinti yasamiyorum ama bi tanidigim anlatmisti . disi cikan bebegini emzirirken ayni zamanda bir seyler yiyormus. aniden bebegi memesini isirinca genzine kacmis az daha boguluyormus. o yuzden ben de bu aliskanligimdan vazgecmeye calisiyorum