Kızlar, kızımın gözlerinin altı bu aralara çok hafif çökük ve mor gibi. Cuma günü eşim nöbetten çıkınca doktora gidicez hem kan tahlili yaptırmadık detaylı onu yaptırıcaz hem de doktora bunu da sorucam. Çok iyi uyumuyor ondan mı diyorum ama normalde de çok uyuyan bi bebek değil zaten. Var mı karşılaşan bu sorunla?