suheyla92 Edo_yekta12 ben senelerce yasmin kullandim kilo aldirmadi aksine varolan kilomu korudu saclarim ve cildim canlandi. Birakinca anlamistim bu etkilerini. Emzirmem bitince yeniden baslicam
Aerith Edo_yekta12 ben kullanıyordum. Evlenmeden önce başladım. 3 ay kullandım. Kullanırken hamile kaldım.
dilariremm Edo_yekta12 2 yıl kullandım psikolojimi mahvetti. psikolog olmama rağmen üstelik… ilacı bıraktıktan sonra zor toparladım. Asla tavsiye etmem. Tabi herkeste aynı etki olmayabilir
ozr42 Edo_yekta12 ben yıllardır kullandım hiç bir zararını görmedim. Şimdide kullanıyorum. Ama herkeste aynı etki yapamayanilir .
Edo_yekta12 suheyla92 bende emziriyorum ama doktor bana bunu önerdi canım. Bende 2 aydır kullaniyorum
Edo_yekta12 dilariremm yan etkileri arasında depresyon da yazıyor malesef spiral kayınca bu yontemi tercih ettim
Edo_yekta12 Aerith çok şaşırdım gerçekten düzenli kullanildigi zaman gebeligi yüzde doksanlarda koruduğunu biliyodum
Aerith smsmsm reglimden 7 gün kadar sonra tekrar kanamam olunca endişelendim ilacı bıraktım. Eşim zaten yurt dışına gitmişti. Bir sonraki ay reglim 10 gün gecikti test yaptım pozitif çıktı.
smsmsm Aerith anladım canım. Bnde şuan hap kullanıyorum adetime 8 gün var şüpheleniyorum inşallah yoktur öle bşy 🤦♀️
smsmsm Aerith çok bulantı yaşıyorum kasıklarım ağrıyo ilacı bi gün saatinde içmedim ya hamileysem diyorum