Bebeğim malesef emmiyor bu yüzden mama ile besliyoruz. 21 gündür şırınga ile besliyordum ama biberona geçmeye karar verdim. Philips aventin biberonunu almıştım bugün mamasını verdiğimde çok az geldiğini fark ettim. Neredeyse 1 saatte bitirdi bir 60 cc mamayi. Bu süre normal mi yoksa farklı bir biberon mj denemeliyim. Deneyimli anneler yazabilir mi 🥹