1 ay öncesi kadın doğum doktoruna gorunmustum. Şikayetlerim üzerine dienelle baslamistik. Mide bulantısı ishal yapıyor resmen tuttuktan 1 saat sonra kötü oluyorum. Kontrolde söyledim şimdi yazz 24+4 yazmış. Kullanan varmı yan etkileri,etkileri vs 🥹 henüz elindekini bitirmedim bitirmeden bırakma dedi doktorum i yüzden merak ettim sanırım yeni nesil doğum kontrol hapıymıs memnun olan da çok 🫢🫢