Selamlar sütüm var hatta bebeğim boğulacak gibi oluyor emerken yutmayı yetiştiremiyor bazen çıkarıyor ağız dolusu akıyor ya da dinlenirken süt akıyor elimle bastırıyorum bazen tazyikli akıyor hatta, emmeyi bıraktığında kontrol ediyorum sıkıyorum süt geliyor . (Bebeğim aşırı meme düşkünü sürekli emmek istiyor sürekli memede başta süt mü yetmiyor diye düşündüm ama kilo alımı çok iyi. 2 aylık olduk bu arada. ) Amma velakin sağım yaparken süt başta biraz geliyor sonra gelmiyor pek. Kiwi nin elektrikli olanı almıştım acaba iyi mi değil dedim pahalı bi tane aldım 2500 liraya deminden beri sağıyorum iki memeden 50 ml ancak çıkmıştır . İşe başladığım zaman için dondurucuya koyayım istiyordum.