2bebelimom_ Hayırlı akşamlar hamilelikte bebeğin başında ödem olup normal doğan oldumu sizlerde veya çevrenizde amniyosentez yaptırmak istemiyorum zararlarından ötürü. Rabbimden gelen başım gözüm üstüne ama biraz motivasyona ihtiyacım var 🥹