Daha bugün yaptım ve direk buzluktaki paketi sıcak suya oturttum benmari usulü. Öyle yapilio diye biliyorum hiç önceden aşağıya koyup cozdurmedim.Ayrica süt saklama poşetine de sütü dikeey koymuşum buzluğa ,görselde yatay koyun diyor acaba fark eder mi?