Kızlar bugün bebeğim 42 günlük oldu 34 hafta olarak doğdu eğer gününde doğsaydı şuan 12 günlüktü yani bebeğim 12 günlük sayılıyor prematüre anneleri olarak bebeğinizin sarılığı başında mı oldu yoksa sonra mı oldu çok merak ediyorum ve sarılık kaç günde geçer henüz doktora gitmedik çünkü aşırı sarı değil sağlık ocağı doktoru korkacak bişey yok dedi fakat anne olarak endişeleniyorum yorumlarınızı bekliyorım