yasemin1111 Selam kızlar 4 ay oldu doğum yapalı benim dikişler baya sızlıyodu diye korse takamadım göbek kaldı ya🥹 Acaba şimdi taksam toprlanırmı? Sizler neler yaptınız doğumdan sonra göebeğiniz için varmı önerisi olan? 🌸
Prensim_06 yasemin1111 ben ve göbeğim mutluyuz 😂😂 şaka bı yana 1 sene oldu doğum yapalı hala eritemedim sanki daha da çıktı
NewMomm1 yasemin1111 Zayıf olmama rağmen iki gıdım yesem ayva göbeği çıkıyor malesef ki bu ömürlük bir şey galiba😂 9 aylık bebeğim bu arada
Dogacelik yasemin1111 sezaryenle alakalı değildir ya benim 2 normal doğum, kiloyu da verdim ama göbek kocaman. Niye böyle anlamıyorum 2 lokma yesem karpuz yutmuş gibi oluyor. 😔
Winner Gitmiyo gitmiyo alış bence ☺ ünlüler , sanatçılar aldırıyor sezeryan göbeği ☺ ben şahsen bu şekilde avutuyorum artık kendimi
yasemin1111 Winner valla hiç alışamıyorum ya 😁😁 ama başka çarem de yok gibi korktum ameliyattan doğrusu 😅
yasemin1111 Dogacelik ya bende sezaryene bağlıyorum hani sezaryen göbeği kalıyor diyorlar diye ay bilemedim ama hiç sevemedim bu göbeği 😅🥹